Často kladené otázky
1. Jak zadat objednávku?
Na našich webových stránkách lze objednávky provádět přímo na webových stránkách pomocí možnosti „Do košíku“, nebo přímým kontaktováním prodejce pomocí kontaktního formuláře. Způsob zadání objednávky závisí na produktu, o který máme zájem.
2. Jak jsou objednávky odesílány?
Po zadání a správném zaplacení bude objednávka odeslána na adresu uvedenou při zadávání. Doručení je prováděno kurýrem DHL balíkem nebo paletou v závislosti na množství a velikosti objednaných produktů.
3. Co jsou dopředné objednávky?
Dopředné objednávky specifikují zakoupené produkty vyžadující montáž specializovanými terénními týmy, jejichž dodací lhůta závisí na dostupnosti výše uvedených produktů. Objednávky tohoto typu lze zadávat pomocí kontaktního formuláře na produktových stránkách nebo přímým kontaktováním prodejce.
4. Jaký je postup pro zadávání přesných objednávek?
Objednávky produktů vyžadujících montáž na místě dodání se zadávají pomocí online formuláře nebo přímým kontaktem s prodávajícím. Po určení velikosti, barvy produktu a místa instalace bude prodejce informovat zákazníka o dostupných termínech dodání, termín závisí na vytížení týmů pracujících v terénu.
5. Mohu vrátit objednané produkty?
Zákazník má právo vrátit produkt objednaný na webové stránce do 14 kalendářních dnů bez udání důvodu. V takové situaci je doprava v kompetenci zákazníka. Výjimkou jsou předané objednávky, které vyžadují montáž pracovníky v terénu, takže smontované produkty nelze vrátit.
6. Jak se doručují produkty zakoupené prostřednictvím webu?
Produkty, které nevyžadují montáž terénními týmy, zasíláme kurýrem v balíkech nebo na paletách v závislosti na velikosti a množství objednaných položek.
7. Záruka
Všechny naše produkty mají 24 měsíční záruku výrobce.
Dřevěný Dům
Kowale 21
42-274 Konopiska
Poland
+420 777 132 885
info@dreveny-dum.cz
Dřevěný Dům
Strona www stworzona w kreatorze WebWave.