PRAVIDLA INTERNETOVÉHO OBCHODU Dřevěný Dům

OBSAH:

  • OBECNÁ USTANOVENÍ

  • ELEKTRONICKÉ SLUŽBY V INTERNETOVÉM OBCHODĚ

  • PODMÍNKY UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

  • ZPŮSOBY A PLATEBNÍ PODMÍNKY ZA PRODUKT

  • CENA, ZPŮSOB A TERMÍN DODÁNÍ A ODBĚRU PRODUKTU

  • POSTUP VYBAVENÍ REKLAMACE

  • MIMOSOUDNÍ ZPŮSOBY VYŘIZOVÁNÍ STÍŽNOSTÍ A UPLATNĚNÍ REKLAMACE A PRAVIDLA PŘÍSTUPU K TĚMTO POSTUPŮM

  • PRÁVO NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

  • USTANOVENÍ PLATNÁ PRO PODNIKATELE

  • NÁZORY NA PRODUKTY

  • ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

  • VZOR FORMULÁŘE PRO ODSTOUPENÍ ODBĚRU

DesetPravidla internetového obchodupřipravili právníci webuProkonsumencki.pl. Internetový obchod www.miedzinski.pl dbá na práva spotřebitelů. Spotřebitel se nemůže vzdát práv, která mu zákon o právech spotřebitelů poskytuje. Ustanovení smlouvy, která jsou pro spotřebitele méně výhodná než ustanovení zákona o právech spotřebitelů, jsou neplatná a místo nich se použijí ustanovení zákona o právech spotřebitelů. Ustanovení těchto nařízení nejsou určena k vyloučení nebo omezení jakýchkoli práv spotřebitelů vyplývajících z povinných právních ustanovení a jakékoli případné pochybnosti by měly být vyřešeny ve prospěch spotřebitele. V případě jakéhokoli rozporu mezi ustanoveními těchto předpisů a výše uvedenými ustanoveními mají tato ustanovení přednost a použijí se.

 

1. OBECNÁ USTANOVENÍ

1.1 Internetový obchod dostupný na internetové adrese www.miedzinski.pl provozuje společnost MIEDZIŃSKI GRUPA KAPITAŁOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ se sídlem Konopiska (adresa sídla a korespondenční adresa: Kowale 274, 2144). zapsaná v rejstříku podnikatelů Národního soudního rejstříku pod číslem KRS: 0000473870; rejstříkový soud, kde je uložena dokumentace společnosti: Okresní soud v Częstochowa, 17. obchodní oddělení Národního soudního rejstříku; základní kapitál ve výši: 50 000,00 PLN; NIP 5732846443, REGON 243343370, e-mailová adresa: altany@miedzinski.pl, telefonní číslo: 662-135-261.

1.2 Tento Řád je určen jak spotřebitelům, tak i podnikatelům využívajícím Internetový obchod, pokud dané ustanovení Řádu nestanoví jinak.

1.3 Správcem osobních údajů zpracovávaných v Internetovém obchodě v souvislosti s implementací ustanovení těchto Pravidel je Prodávající. Osobní údaje jsou zpracovávány pro účely, po dobu a na základě důvodů a zásad uvedených v zásadách ochrany osobních údajů zveřejněných na webových stránkách internetového obchodu. Zásady ochrany osobních údajů obsahují především pravidla týkající se zpracování osobních údajů Správcem v Internetovém obchodě, včetně základu, účelů a doby zpracování osobních údajů a práv subjektů údajů, dále informace o používání cookies a analytické nástroje v online obchodě. Používání internetového obchodu, včetně provádění nákupů, je dobrovolné. Obdobně je poskytnutí osobních údajů Uživatelem Služby nebo Zákazníkem pomocí Internetového obchodu dobrovolné, s výhradou výjimek uvedených v zásadách ochrany osobních údajů (uzavření smlouvy a zákonné povinnosti Prodávajícího).

1.4. Definice:

  • PRACOVNÍ DEN – jeden den od pondělí do pátku, kromě státních svátků.

  • REGISTRAČNÍ FORMULÁŘ – formulář dostupný v Internetovém obchodě umožňující vytvoření Účtu.

  • OBJEDNÁVKOVÝ FORMULÁŘ - Elektronická služba, interaktivní formulář dostupný v Internetovém obchodě umožňující provedení Objednávky, zejména přidáním Produktů do elektronického košíku a upřesněním podmínek Kupní smlouvy, včetně způsobu doručení a platby.

  • ZÁKAZNÍK – (1) fyzická osoba způsobilá k právním úkonům v plném rozsahu a v případech stanovených obecně platnými předpisy i fyzická osoba s omezenou způsobilostí k právním úkonům; (2) právnická osoba; nebo (3) organizační složka bez právní subjektivity, které zákon přiznává právní způsobilost - která uzavřela nebo hodlá uzavřít kupní smlouvu s prodávajícím.

  • OBČANSKÝ ZÁKONÍK - Zákon o občanském zákoníku ze dne 23. dubna 1964 (Sbírka zákonů 1964, č. 16, položka 93, ve znění pozdějších předpisů).

  • ÚČET – Elektronická služba, označená individuálním jménem (loginem) a heslem poskytnutým Příjemcem služby, soubor zdrojů v IT systému Poskytovatele služeb, ve kterých jsou údaje poskytnuté Příjemcem služby a informace o Objednávkách jím zadaných v Online Obchod se shromažďují.

  • NEWSLETTER - Elektronická služba, služba elektronické distribuce poskytovaná Poskytovatelem služeb prostřednictvím e-mailu, která umožňuje všem Uživatelům Služby, kteří ji využívají, automaticky dostávat od Poskytovatele služeb cyklický obsah následujících vydání newsletteru obsahující informace o Produktech, nových produktech a akcích. v Internetovém obchodě.

  • PRODUKT – movitá věc dostupná v Internetovém obchodě, která je předmětem Kupní smlouvy mezi Zákazníkem a Prodávajícím.

  • PŘEDPISY – tyto předpisy Internetového obchodu.

  • ONLINE OBCHOD – internetový obchod Poskytovatele služeb dostupný na internetové adrese: www.miedzinski.pl.

  • PRODEJCE, POSKYTOVATEL SLUŽEB - společnost MIEDZIŃSKI GRUPA KAPITAŁOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ se sídlem Konopiska (adresa sídla a korespondenční adresa: Kowale 21, 42-274 Konopiska), zapsaná v Rejstříku podnikatelů KRS číslo: 0000473870; rejstříkový soud, kde je uložena dokumentace společnosti: Okresní soud v Częstochowa, 17. obchodní oddělení Národního soudního rejstříku; základní kapitál ve výši: 50 000,00 PLN; NIP 5732846443, REGON 243343370, e-mailová adresa: altany@miedzinski.pl, telefonní číslo: 662-135-261.

  • PRODEJNÍ SMLOUVA – smlouva o prodeji Produktu uzavřená nebo uzavřená mezi Zákazníkem a Prodávajícím prostřednictvím Internetového obchodu.

  • ELEKTRONICKÁ SLUŽBA – služba poskytovaná elektronicky Poskytovatelem služby Příjemci služby prostřednictvím Internetového obchodu.

  • PŘÍJEMCE SLUŽBY - (1) fyzická osoba způsobilá k právním úkonům v plném rozsahu a v případech stanovených obecně platnými předpisy i fyzická osoba s omezenou způsobilostí k právním úkonům; (2) právnická osoba; nebo (3) organizační složka bez právní subjektivity, které zákon přiznává způsobilost k právním úkonům - využívající nebo hodlá využívat Elektronickou službu.

  • ZÁKON O PRÁVECH SPOTŘEBITELŮ - Zákon ze dne 30. května 2014 o právech spotřebitelů (Sbírka zákonů z roku 2014, položka 827, ve znění pozdějších předpisů).

  • OBJEDNÁVKA - Prohlášení vůle Zákazníka podané pomocí Objednávkového formuláře a směřující přímo k uzavření Smlouvy o prodeji Produktu s Prodávajícím.

 

2. ELEKTRONICKÉ SLUŽBY V INTERNETOVÉM OBCHODĚ

2.1 V Internetovém obchodě jsou k dispozici následující elektronické služby: Objednávkový formulář

  • Objednávkový formulář – používání Objednávkového formuláře začíná okamžikem, kdy Zákazník přidá první Produkt do elektronického košíku v Internetovém obchodě. Zadání objednávky proběhne poté, co zákazník provede celkem dva po sobě jdoucí kroky – (1) po vyplnění objednávkového formuláře a (2) kliknutím na webovou stránku internetového obchodu po vyplnění objednávkového formuláře do pole „Potvrďte nákup” – do tohoto okamžiku je možné zadané údaje sami upravovat (k tomu se řiďte zobrazenými zprávami a informacemi dostupnými na webu Internetového obchodu). V objednávkovém formuláři musí zákazník uvést následující údaje o zákazníkovi: jméno a příjmení, adresu (ulice, číslo domu/bytu, PSČ, město), e-mailovou adresu, kontaktní telefon a údaje týkající se kupní smlouvy: Produkt(y), množství Produkt(ů), místo a způsob dodání Produktu(ů), způsob platby. V případě Zákazníků, kteří nejsou spotřebiteli, je také nutné uvést název společnosti a číslo NIP.

2.2 Technické požadavky nezbytné pro spolupráci s IT systémem používaným Poskytovatelem služby: (1) počítač, notebook nebo jiné multimediální zařízení s přístupem na internet; (2) přístup k e-mailu; (3) aktuální verze webového prohlížeče: Mozilla Firefox; Internet Explorer; Opera; Google Chrome; Safari nebo Microsoft Edge; (4) povolení cookies a podpory Javascriptu ve webovém prohlížeči.

2.3 Příjemce služby je povinen používat Internetový obchod způsobem, který je v souladu se zákonem a dobrou praxí, s ohledem na respektování osobních práv, autorských práv a duševního vlastnictví Poskytovatele služby a třetích osob. Příjemce služby je povinen zadat údaje odpovídající skutečnému stavu. Příjemce služby má zakázáno poskytovat nezákonný obsah.

2.4 Postup reklamace Elektronických služeb je uveden v bodě. 6. Předpisy.

3. PODMÍNKY UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

3.1 K uzavření kupní smlouvy mezi zákazníkem a prodávajícím dojde poté, co zákazník provede objednávku pomocí objednávkového formuláře v internetovém obchodě v souladu s bodem. 2.1.2 Pravidel.

3.2 Cena Produktu nebo odměna za Produkt zobrazená na stránkách Internetového obchodu je uvedena v závislosti na volbě Zákazníka v českých korunách včetně daní. O celkové ceně nebo odměně včetně daní, a pokud povaha Produktu neumožňuje přiměřeně posoudit jejich výši předem - způsob, jakým budou vyčísleny, jakož i náklady na dodání (včetně poplatků za dopravu) , doručovací nebo poštovní služby) a další náklady, a pokud výši těchto poplatků nelze určit - o povinnosti je uhradit, je Zákazník informován na webových stránkách Internetového obchodu, a to i při zadávání Objednávky a při vyjádření vůle Zákazníka. být vázán kupní smlouvou.

3.3 Postup pro uzavření kupní smlouvy v internetovém obchodě pomocí objednávkového formuláře

  • K uzavření kupní smlouvy mezi zákazníkem a prodávajícím dojde poté, co zákazník provede objednávku v internetovém obchodě v souladu s bodem. 2.1.2 Pravidel.

  • Po zadání Objednávky Prodávající neprodleně potvrdí její přijetí a současně Objednávku akceptuje k realizaci. Potvrzení přijetí Objednávky a její přijetí k vyřízení se provádí tak, že Prodávající zašle Zákazníkovi na e-mailovou adresu Zákazníka uvedenou při zadávání Objednávky příslušný e-mail, který obsahuje alespoň prohlášení Prodávajícího o přijetí Objednávky. a její přijetí k uzavření a potvrzení uzavření kupní smlouvy. Jakmile zákazník obdrží výše uvedený e-mail, dojde k uzavření kupní smlouvy mezi zákazníkem a prodávajícím.

3.4 Obsah uzavřené kupní smlouvy je zaznamenáván, zabezpečen a zpřístupněn Zákazníkovi (1) zpřístupněním těchto Pravidel na webových stránkách Internetového obchodu a (2) zasláním e-mailové zprávy Zákazníkovi uvedenou v bodě. 3.3.2. Předpisy. Obsah kupní smlouvy je dodatečně evidován a zabezpečen v IT systému Internetového obchodu prodávajícího.

 

4. ZPŮSOBY A TERMÍNY PLATBY ZA PRODUKT

4.1. Prodávající poskytuje zákazníkovi na základě kupní smlouvy následující způsoby platby:

  • Platba v hotovosti nebo platební kartou při osobním odběru Produktu.

  • Na dobírku při předání.

  • Platba převodem na bankovní účet prodávajícího.

4.2. Uvedené způsoby platby nemusí být dostupné pro všechny Produkty současně. Aktuální informace o dostupných platebních metodách jsou uvedeny vždy nejpozději při zadání Objednávky Zákazníkem.

4.3. Termín platby:

  • Zvolí-li Zákazník platbu bankovním převodem, elektronickou platbou nebo kartou, je Zákazník povinen provést platbu do 7 kalendářních dnů ode dne uzavření Kupní smlouvy.

  • Zvolí-li Zákazník platbu v hotovosti nebo platební kartou při osobním odběru nebo platbu na dobírku při převzetí zásilky, je Zákazník povinen provést platbu při převzetí zásilky.

 

5. NÁKLADY, ZPŮSOB A TERMÍN DODÁNÍ A ODBĚRU PRODUKTU

5.1 Dodání Produktu je možné v rámci území České republiky.

5.2 Dodání Produktu Zákazníkovi je zpoplatněno, pokud kupní smlouva nestanoví jinak. Náklady na dodání produktu (včetně poplatků za dopravu, doručení a poštovní služby) jsou zákazníkovi uvedeny na webových stránkách internetového obchodu při zadávání objednávky, včetně případů, kdy zákazník vyjádří svou vůli být vázán kupní smlouvou. Dodávky palet mohou vyžadovat příplatekkdyž se dodací adresa nachází v oblasti s obtížnou dopravní dostupností vyžadující dodatečné poplatky za dopravu.

5.3 Osobní odběr Produktu Zákazníkem je bezplatný.

5.4. Prodávající poskytuje Zákazníkovi následující způsoby doručení nebo vyzvednutí Produktu:

  • Doručení kurýrem, doručení kurýrem na dobírku.

  • Paletová zásilka.

  • Vlastní doprava prodejce.

  • Osobní odběr možný na adrese: Kowale 21, 42-274 Konopiska - v Pracovní dny od 7:00 do 15:00.

5.5. Uvedené způsoby doručení nebo vyzvednutí nemusí být dostupné pro všechny Produkty současně. Aktuální informace o dostupných způsobech doručení nebo vyzvednutí jsou uvedeny vždy nejpozději při zadání Objednávky Zákazníkem.

5.6.Termín dodání Produktu Zákazníkovije až 30 Pracovních dnů, pokud není v popisu daného Produktu nebo při zadávání Objednávky uvedeno kratší období. V případě Produktů s různými dodacími lhůtami je termínem dodání nejdelší daný termín, který však nesmí přesáhnout 30 Pracovních dnů. Začátek dodací lhůty Produktu Zákazníkovi se počítá takto:

  • Zvolí-li Zákazník způsob platby převodem - ode dne připsání částky na bankovní účet prodávajícího nebo zúčtovací účet.

  • Pokud si zákazník zvolí způsob platby na dobírku - ode dne uzavření kupní smlouvy.

  • Zvolí-li Zákazník způsob platby na splátky - ode dne, kdy půjčitel prodávajícímu oznámí uzavření smlouvy o úvěru se Zákazníkem, nejpozději však ode dne připsání peněžních prostředků z poskytnutého úvěru na bankovní účet prodávajícího.

5.7.Lhůta pro to, aby byl Produkt připraven k vyzvednutí Zákazníkem– pokud Zákazník zvolí osobní odběr Produktu, bude Produkt připraven k vyzvednutí Zákazníkem do 14 Pracovních dnů, pokud není v popisu daného Produktu nebo při zadávání Objednávky uvedena kratší lhůta. V případě Produktů s různými termíny připravenosti k vyzvednutí je termínem připravenosti k vyzvednutí nejdelší daný termín, který však nesmí přesáhnout 14 Pracovních dnů. Zákazník bude Prodávajícím dodatečně informován o připravenosti Produktu k odběru. Začátek lhůty, kdy je Produkt připraven k vyzvednutí Zákazníkem, se počítá takto:

  • Zvolí-li Zákazník způsob platby převodem, elektronickou platbou nebo platební kartou - ode dne připsání částky na bankovní účet prodávajícího nebo zúčtovací účet.

  • Pokud zákazník zvolí platbu v hotovosti nebo platební kartou při osobním odběru - ode dne uzavření kupní smlouvy.

 

6. POSTUP VYBAVENÍ REKLAMACE

6.1 Tento bod 6 Pravidel stanoví postup vyřizování stížnostíspolečné pro všechny stížnostipodávané Prodávajícímu, zejména stížnosti na Produkty, Kupní smlouvy, Elektronické služby a další stížnosti související s provozem Prodávajícího nebo Internetového obchodu.

6.2. Stížnost lze podat například:

  • osobně nebo písemně na adresu: Kowale 21, 42-274 Konopiska;

  • v elektronické podobě prostřednictvím e-mailu na adresu: reklamacje@miedzinski.pl.

6.3 Produkt lze zaslat nebo vrátit v rámci reklamace na adresu: Kowale 21, 42-274 Konopiska.

6.4 Doporučuje se v popisu reklamace uvést: (1) informace a okolnosti týkající se předmětu reklamace, zejména druh a datum výskytu nesrovnalostí nebo nedodržení smlouvy; (2) požadovat způsob dosažení souladu se smlouvou nebo prohlášení o snížení ceny nebo odstoupení od smlouvy nebo jiný nárok; a (3) kontaktní údaje osoby podávající stížnost – usnadní a urychlí vyřízení stížnosti. Požadavky uvedené v předchozí větě jsou pouze doporučením a nemají vliv na účinnost reklamací podaných bez doporučeného popisu reklamace.

6.5 Změní-li reklamující v průběhu projednávání reklamace uvedené kontaktní údaje, je povinen tuto skutečnost oznámit prodávajícímu.

6.6 Stěžovatel může k reklamaci připojit důkazy (např. fotografie, dokumenty nebo Produkt) související s předmětem reklamace. Prodávající může rovněž požádat osobu podávající stížnost o poskytnutí dalších informací nebo zaslání důkazů (např. fotografií), pokud to usnadní a urychlí projednání reklamace prodávajícím.

6.7 Prodávající odpoví na reklamaci neprodleně, nejpozději do 14 kalendářních dnů ode dne jejího obdržení.

6.8.Základ a rozsah zákonné odpovědnosti prodávajícího jsou uvedeny v obecně platných ustanoveních právních předpisů, zejména občanského zákoníku, zákona o právech spotřebitele a zákona o poskytování elektronických služeb ze dne 18. července 2002 (Sbírka zákonů č. 144, bod 1204). Další informace týkající se odpovědnosti Prodávajícího za soulad produktu s kupní smlouvou stanovenou zákonem jsou uvedeny níže:

  • V případě reklamace Produktu zakoupeného Zákazníkem na základě Kupní smlouvy uzavřené s Prodávajícímdo 31. prosince 2022se řídí ustanoveními občanského zákoníku ve znění účinném do 31. prosince 2022, zejména čl. 556-576 občanského zákoníku. Tato ustanovení upřesňují zejména základ a rozsah odpovědnosti Prodávajícího vůči Zákazníkovi, pokud má prodávaný Produkt fyzickou nebo právní vadu (záruka). Podle Čl. 558 § 1 občanského zákoníku je vyloučena odpovědnost Prodávajícího ze záruky za Produkt zakoupený dle předchozí věty vůči Zákazníkovi, který není spotřebitelem.

  • V případě reklamace Produktu zakoupeného Zákazníkem na základě Kupní smlouvy uzavřené s Prodávajícímod 1. ledna 2023se řídí ustanoveními zákona o právech spotřebitelů účinných od 1. ledna 2023, zejména čl. 43a - 43g zákona o právech spotřebitelů. Tato ustanovení upřesňují zejména základ a rozsah odpovědnosti Prodávajícího vůči spotřebiteli v případě nesouladu Produktu s kupní smlouvou.

6.9 Kromě zákonné odpovědnosti může být na Produkt poskytnuta záruka – jedná se o smluvní (dodatečnou) odpovědnost a lze ji využít, pokud se na daný Produkt vztahuje záruka. Záruku může poskytnout i jiný subjekt než prodávající (např. výrobce nebo distributor). Podrobné podmínky týkající se odpovědnosti v rámci záruky, včetně podrobností o subjektu odpovědném za realizaci záruky a subjektu oprávněného ji používat, jsou k dispozici v popisu záruky, například v záručním listu nebo jinde ohledně poskytování záruky. Prodávající prohlašuje, že v případě nesouladu Produktu se smlouvou má Zákazník ze zákona nárok na právní nápravu poskytovanou Prodávajícím a na jeho náklady a že záruka nemá na tyto právní prostředky vliv.

6.10.Spotřebitelská ustanovení obsažená v bodě 6.8.2 Pravidel se vztahují i ​​na Zákazníka, který je fyzickou osobou uzavírající smlouvu přímo související s její podnikatelskou činností, pokud z obsahu této smlouvy vyplývá, že nemá odbornou charakteru pro tuto osobu, vyplývající zejména z předmětu její podnikatelské činnosti, zpřístupněných na základě ustanovení o Centrální evidenci a informacích o ekonomické činnosti.

 

7. MIMO SOUDNÍ ZPŮSOBY VYŘIZOVÁNÍ STÍŽNOSTÍ A UPLATNĚNÍ REKLAMACE A PRAVIDLA PŘÍSTUPU K TĚMTO ŘÍZENÍM

7.1.Metody řešení sporů bez účasti soudu zahrnují (1) umožnění sblížení pozic stran, např. prostřednictvím mediace; (2) navrhování řešení sporu, např. smírčí cestou, a (3) řešení sporu a vnucování jeho řešení stranám např. arbitráží (rozhodčí soud). Podrobné informace o možnosti Zákazníka, který je spotřebitelem, využít mimosoudní způsoby vyřizování stížností a vymáhání reklamací, pravidla přístupu k těmto postupům a přátelský vyhledávač pro subjekty zabývající se smírným řešením sporů jsou k dispozici na webové stránky a

Pravidla Webu

Dřevěný Dům

Váš e-mail:

Obsah zprávy:
Poslat
Poslat
Formularz został wysłany - dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

Kowale 21

42-274 Konopiska 

Poland

+420 777 132 885

Dřevěný Dům

info@dreveny-dum.cz

Dřevěný Dům

Strona www stworzona w kreatorze WebWave.